Review Effaclar DUO [+]

La Roche Posay a desfasurat acum cateva saptamani o campanie de testare a produsului Effaclar Duo [+], iar avand in vedere ca pielea mea are tendinte acneice, m-am inscris pentru testarea acestuia.

Am fost impresionata placut de modalitatea de sosire a produselor pentru a fi testate. Acestea au venit prin curier, ambulate intr-un plic alb, lucios, pe care scria Ambasador Effaclar. Inauntru se afla kitul de testare si o scrisoare prin care mi se ura bun venit in clubul de testare a produsului si ma anunta despre pasii pe care trebuie sa ii urmez in continuare. Se vede ca au depus efort pentru aceasta campanie si faptul ca au acordat atentie modului de ambalare si prezentare, ma face sa le accord puncte in plus la capitolul simpatie.

100_9398

Kitul de testare Effaclar continea tratamentul pentru o saptamana cu:

  • Effaclar gel de curatare pentru pielea grasa si sensibila – 3 mini produse de 15 ml
  • Effaclar DUO [+] crema tratament pentru tenul cu tendinta acneica (imperfectiuni severe, pori astupati, semne post acneice) – 3 mini produse de 3 ml

In plus, in platforma digitala Effaclar puteai primi consiliere personalizata pe parcursul campaniei de la un dermatolog. O alta oportunitate in aceasta campanie se refera la posibilitatea castigarii unuia dintre cele 100 de produse Effaclar DUO [+]. Pentru a intra in tragerea la sorti trebuia sa lasi un testimonial pana pe 30 noiembrie, in platforma, dupa folosirea kitului timp de 7 zile.

Ce spun ei despre gelul de curatare:

Effaclar Gel – gel spumant purifiant pentru ten sensibil si gras. Textura delicata, adaptata pentru pielea sensibila. Nu contine sapun, alcool, coloranti, parabeni, are un nivel al pH-ului de 5,5, capacitate ridicata pentru curatarea pielii de impuritati si exces de sebum. Mod de folosire: cu o cantitate mica de apa se formeaza in palme o spuma care se aplica pe piele cu miscari blande de masaj. Se clateste cu apa din abudenta.

Parerea mea:

Intr-adevar gelul nu contine nici un component  care sa agreseze pielea in timpul utilizarii, are un miros discret si curata delicat. Este perfect pentru cei cu pielea sensibila. In cazul meu, inca ramaneau urme de machiaj pe piele, astfel incat prefer ca aceste geluri de curatare sa aiba si o component abraziva care asigura o curatare in profunzime.

100_9420

Ce spun ei despre crema:

Effaclar DUO [+] – crema tratament pentru tenul cu tendinta acneica. Previne aparitia semnelor post acneice, diminueaza leziunile retentionale si inflamatorii (-54% leziuni inflamatorii), regleaza secretia de sebum, hidratare de durata. Mod de folosire: se aplica dimineata si seara pe intreaga fata, pe pielea curatata in prealabil. Excelenta baza de machiaj.

Parerea mea:

Crema a fost preferata mea, deoarece are un miros discret, se absoarbe rapid, hidrateaza o perioada indelungata, pielea nu ramane lucioasa. Am folosit-o ca baza de machiaj si nu am intampinat nici o problema. Dupa cele 7 zile de utilizarea a tratementului, porii erau mai putini vizibili, roseata s-a redus, tenul este mai luminos, iar aparitia cosurilor a fost tinuta sub control. Mi-a placut atat de mult crema, incat mi-am si cumparat una. Eu am achizitionat-o din Farmacia Tei, la un pret de 52 lei, 40 ml. Pretul este putin cam mare pentru cantitatea oferita, insa, deoarece face tot ceea ce promite in cazul meu, consider ca merita banii.

Voi ati testat produsele La Roche Posay?

Lasă un răspuns

